Pierwszy udany

8 marca 2014

Zacznę post od życzeń... życzeń dla wszystkich Pań, które do mnie zaglądają. Niech ten dzień będzie dla Was pełen słońca, uśmiechu i dobrej zabawy.

A co do tytułu. W końcu się przemogłem i poczyniłem scrapa. To chyba było złym pomysłem, bo spodobało mi się. To moje trzecie LO w życiu, ale pierwsze z którego jestem tak zadowolony.




Scrap powstał na bazie papieru "Craftlove" ze Studio75 oraz z maleńkimi dodatkami z kolekcji "Mała czarna" oraz metalową rozetką z Retro Kraft Shop. Smutna wiadomość jest taka, że przy wycieraniu maski ze Scrap.com ręcznikiem papierowym popękały mi łączenia między kropeczkami, więc mam teraz dwie małe maseczki.

Praca powstała wg mapki #110 ze Sketchabilities, gdzie też zgłaszam moje LO.

6 komentarzy:

  1. Love the background work you've done! It looks perfect for your photo! Thanks for playing along with us at Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to witam w gronie scrapujących:P Jak tak zacząłeś, to już przestać nie będziesz mógł

    OdpowiedzUsuń
  3. Your background work is wonderful! Great job with the sketch! Thanks for joining us this week at Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful! This picture just belongs here! Thanks for playing along with Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh what a beautiful scenery! I really like the vintage touch of your layout and your stencil work! Thank you for joining us at sketchbilities #110!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :) ja też dopiero zaczynam z LO :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS