Panel dla mnie

15 marca 2014

Ostatnio postanowiłem zmediować coś tylko dla siebie. Wziąłem zdjęcie, która zrobiła mi Danusia Młoźniak podczas odwiedzin w jej ogrodzie i buszowania po rabatach z aparatem.
Dla niewtajemniczonych - moja druga pasja to ogrodnictwo. Efektem tego jest to, że często biegam po ogrodzie z aparatem. Sąsiedzi już przywykli, że potrafię znikać i pojawiać się wśród kwiatów by pstrykać zdjęcia. Stąd też moja praca ma dodane kwiaty. 
Największy metalowy kwiat wraz z liśćmi pochodzi z Retro Kraft Shopu. Fajne w tych kwiatach jest to, że maja na tyle cienką blaszkę by dało się nieco płatki podnieść w górę. :)

By dalej nie nudzić, oto moja praca.




Postanowiłem spróbować szczęścia w wyzwaniu #16 na blogu 13Arts.

6 komentarzy:

  1. Powiem krótko Dawidku, że spokojnie możesz mediować dalej, bo z pod Twojej ręki wyszło coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  2. I są kołtuny :)
    Świetnie Ci to w całości wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, klimatyczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna praca. Świetnie wkomponowałeś w nią "żelastwo" :) Dziękujemy, że wziąłeś udział w wyzwaniu 13arts

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS