A jednak kartka

6 marca 2014

Nie wytrzymałem długo, ale dotarło do mnie, że kartki robię bo lubię i kropka. :) Wczoraj dorwałem w swoje łapki kolekcję ze Studio 75 "Mała czarna" i wg mapki na Cardabilities powstała taka karteczka.




Poza papierem na kartce wylądował piękny kwiatek z RetroKraft Shop. Ich metalowe dodatki są po prostu piękne.
Przyznam się też, że jeszcze chyba nigdy nie zużyłem tylu kostek dystansowych To chyba wina Enczy i jej ostatniego warsztatu kartkowego on-line ;)

Cartkę zgłaszam oczywiście na wyzwanie na blogu Cardabilities - Sketch #94.

9 komentarzy:

  1. A jednak ...
    Świetna kartka !!!
    Wspaniale skomponowana.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic stitching, love all your layering ... thank you for playing along with us at cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh this is perfection! Everything is so perfect. Beautiful take on the sketch! I just became a new Follower.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful card! I love the flower so much! :) Thanks for playing along with us at Cardabilities!

    ~ Olga Kovalchuk

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful! I love the monochromatic colors you went with and all the layering. Thanks for joining us at Cardabilites :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful Card!!! I the Flower :D
    Thanks for join us at Cardabilites!
    Sara - Bee Happy Scrap
    http://beescrapbooking.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful and cute! Love your colors! Thanks for joining us on Cardabilites!

    Ganna)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super skomponowana kartka, bardzo mi się podoba sposób w jaki użyłeś metalowych dodatków :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna. Boskie zgaszone kolory, perfekcyjna kompozycja!.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities!
    Marzena

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS