Gościnny występ "przy kominku" w Studio75

14 listopada 2013

Jak zwykle mam zaległości. Nie jest jednak tak, że nic się u mnie nie dzieje. Dziś mogę pokazać Wam kilka kartek, które powstały jakiś czas temu i które dziś mogłem gościnnie zaprezentować na blogu Studio75.

Kartki są już w klimatach świątecznych. Powstały z papierów z kolekcji "Przy kominku" i przyznam się Wam, że już dawno tak intuicyjnie nie kleiło mi się kartek. Relaks przy tym był tak fajny, że w ciągu jednej nasiadówki przy biurku powstało 5 kartek.

A żeby nie przeciągać - oto zdjęcia. :)


















Mam nadzieję, że się Wam podobają. Myślę, że trzeba będzie niedługo coś jeszcze pokazać.

2 komentarze:

  1. NICE TO MEET YOU! so interesting to find the scrapman! Your cards are great!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS