Pierwsze bombki

17 października 2013

Ostatnio ciągle obiecuję sobie, że w końcu znajdę czas na spokojne tworzenie. Jednak chyba ktoś ma dla mnie inne plany, bo ostatnio jestem w ciągłych rozjazdach. Dziś pakuję się na jutro i do poniedziałku mnie nie ma. Jednak mimo wszystko coś robię.

Postanowiłem tym razem spróbować się z bombkami 3d. Kupiłem szablony Sylwii Serwin z domkami, parę dodatków i zrobiłem pierwsze trzy sztuki. Jak mi poszło? Myślę, że nieźle, ale oceńcie sami.







Mam nadzieję, że listopad będzie spokojniejszy i w końcu będę mógł pokazać trochę więcej prac.

15 komentarzy:

  1. Och Ty bestio zdolna!
    Szkoda, że nie umiem robić takich cudów.

    OdpowiedzUsuń
  2. aż chce się powiedzieć "ale bomba" :) na prawdę pięknie wykonane :) Czy można spytać co użyłeś jako śnieg? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za śnieg robi pasta śniegowa pentartu lekko obrokatowana :)

      Usuń
  3. Wspaniałe :) Już się nie mogę doczekać kolejnych. Bardzo, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są te bombki. Zawsze o takiej marzyłam, ale chyba jeszcze długo, długo sie nie zdobędę na ich robienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, uwielbiam je choć sama na pewno się za nie zabiorę. Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Czy będziesz prowadził zajęcia z tworzenia takich bombek w Suszcu 29 listopada? Zobaczyłam tam zdjęcie Twojej bombki na zaproszeniu na zajęcia i tak pomyślałam, że sam mistrz będzie uczył, hura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, skąd wiesz że fotki moje? Ja nic nie wiem na temat tych warsztatów ani, że ktoś wykorzystał moje fotki...

      Usuń
    2. Taaaa, znalazłem. Szkoda, że nikt nawet nie zapytał o zgodę na wykorzystanie fotki. A swoją drogą to super warsztaty, gdy prowadzący muszą pokazywać cudze prace, a nie mają nic swojego...

      Usuń
    3. Ech, a więc to tak... Ciekawe, jakie będą te warsztaty, szkoda, że nie mogę tam być. Może jakiś kursik w necie znajdę...

      Usuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS