W Pyrzycach...

24 listopada 2013

... odbywał się wczoraj Kongres Kobiet. Stowarzyszenie "Rosiny to my", którego jestem członkiem, miało swoje stoisko. Zatem z samego rana spakowaliśmy się i pojechaliśmy. Po szybkim ogarnięciu miejsca nasze stoisko prezentowało się tak:





Na ten wyjazd zabrałem wszystkie moje prace łącznie z najnowszymi. Jedną z bombek fotografowałem na stoisku i jako, że już ze mną nie wróciła to zostało mi tylko takie zdjęcie.


Ostatnio powstały też dwa obrazki. Na jednym ćwiczyłem cieniowanie kolorem i wyszło nawet w miarę dobrze, ale... no właśnie, w czasie lakierowania okazało się, że farba akrylowa się rozpuszcza w lakierze. Pierwszy raz mi się takie coś zdarzyło. No, ale jakoś uzupełniłem miejsca rozmazane i wygląda to teraz tak.


Drugi obrazek jest świąteczny.


Życzę miłej niedzieli. :)

3 komentarze:

  1. Ty wiesz jak mi się podobają Twoje decoupagowe rzeczy, zawsze dopracowane i tak pięknie się błyszczą.
    Cieszę się że wczorajszy dzień był dla Ciebie udany :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS