Z Tildą...

21 sierpnia 2013

Ostatni czas był intensywny ze względu na terminowe prace. Wszystko co zamówione już się rozeszło do nowych właścicieli, pora więc na twórczość dla przyjemności. Na początek kartka wg mapki na Mojo Monday. Oczywiście stęskniłem się za Tildą, więc musiałem pokolorować akurat tę postać. 

Użyłem do tego markerów z serii Copic Ciao w kolorach: E50, E51, 0, YR23, E47, E35, R27, Y08, YG11, G99R81, E04.

Do tego jakoś wpasowały mi się papiery z UHK Gallery z serii "Fruits of the Forest" , a dodatkiem jest duży kwiat gardenii z Namaste oraz gałązki ozdobne i pęczki z mikrokulek z 13Arts.

Mam nadzieję, że Wam się kartka spodoba. :)





Zgłaszam ją oczywiście na wyzwanie do:

6 komentarzy:

  1. Pięknie jej w tych fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is just amazing - incredible work - Love the way you have made and the red grosgrain ribbon you used. I am now following you and look forward to seeing more of your work.Thank you for joining us over at Wholesale Ribbon Challenge - I wish you the very best of luck.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, such sweet card! Thanks for joining the challenge at Papertake Weekly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem Twoich prac! Oglądam i oglądam :)
    Zadziwiają mnie Twoje przeszycia :P jak to robisz, że są takie równe? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu szyję ręcznie :) Najpierw z linijką robię dziurki, a dopiero potem przeszywam :)

      Usuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS