Trochę nowości i wyjazd do Goleniowa

13 sierpnia 2013

W niedzielę byłem w Goleniowie na Wojewódzkich Targach Wielobranżowych "Aktywny Senior". Zostałem zaproszony ze swoim rękodziełem na stoisko Lidera Pojezierza. Stąd też od zeszłej środy do soboty robiłem co mogłem by mieć z czym pojechać. Część już widzieliście, a dziś pokażę resztę. Od razu przepraszam za fotki, ale robione naprędce na stoisku.

Zatem trzy nowe bransoletki wg wzorów Weroniki :)




 Cztery kielichy w decou. Został mi już tylko jeden :)





 A tak wyglądał mój kawałek stolika :)





No i na razie wszystko w najbliższym czasie mam nadzieję, że coś jeszcze zrobię. :)

2 komentarze:

  1. Ten pierwszy kielich z dużymi różami rozwalił mnie całkowicie - jest piękny, nic dodać nic ująć... :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS