Z samochodem...

9 sierpnia 2013

Dziś miałem dylemat co pokazać, jednak zdecydowałem się na kartkę, ponieważ goni mnie termin wyzwania. Powstała ona wg mapki na Sketchy Colors. Ponownie wykorzystałem motyw samochodu. Okazało się, że całkiem przyjemnie tworzy się "samochodowe" kartki".



Wykorzystałem papiery UHK Gallery  z kolekcji "Sklepy cynamonowe - Hot & Cold". Z początku zastanawiałem się co wyjdzie z kolorów, ale okazało się, że wygląda to całkiem nieźle... wg mnie. :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu:

4 komentarze:

  1. Gorgeous, love the image and colours, thanks for playing at PTW

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card! Cool image!
    Thank you so much for joining us at Sketchy Colors this week! Good luck!
    Hugs, Jannhild

    OdpowiedzUsuń
  3. Great colour combo, image and LO
    Thanks for sharing with us at a gem of a challenge
    Hugs Kelly

    OdpowiedzUsuń
  4. This is fabulous. I love the image, beautiful papers and brilliant layout.
    Thank you for taking part in the Papertake Weekly Challenge this week
    Sue xx

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS