Zaproszenie komunijne po raz pierwszy

18 kwietnia 2013

Ostatnio wpadło mi zamówienie na zaproszenia komunijne. Przyznam się, że tego typu kartek jeszcze nie robiłem. Zatem wczoraj zasiadłem do biurka i stworzyłem takie oto zaproszenia.




Posłałem zdjęcie do weryfikacji takiej jednej i padło stwierdzenie "Mogłeś się bardziej przyłożyć". Ponoć odnosiło się tylko do kokardek, ale ja to wziąłem do siebie i dziś powstała kolejna wersja zaproszeń, ale o nich jutro. ;)

Swoją drogą zamawiająca będzie miała wybór. ;)

Oczywiście zgłaszam moja kartkę na wyzwanie w sklepie Scrapek.


10 komentarzy:

  1. A mnie się bardzo podoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenia sa przepiękne nie rozumiem co tu można jeszcze więcej zrobić zazwyczaj mówi to ktoś co nic nie umie może sie mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było to żartobliwie stwierdzone :) Ale ja mam taki głupi charakter, że już trzeba coś zrobić innego. Dla maleńkich plamek już rozkładałem kartki na części, więc u mnie takie zachowanie to norma. :) Ale zasługą tej osoby, że powstało jeszcze jedna wersja zaproszenia. I będzie wzornik na zaś. :)

      Usuń
    2. Mylisz się Elu .... nie znasz całej sytuacji a już wydałaś osąd ...

      Usuń
  3. Achh ciekawa jestem drugiej wersji! Ta jest bardzo delikatna i dziewczęca. A z kokardkami mam wiecznie problem a ciagle je upycham na kartkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka przepiękna i widzę nowy wykrojnik poszedł w ruch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było się oprzeć, by go nie przetestować :)

      Usuń
  5. Dziś po obejrzeniu obu wersji stwierdzam, że bardziej podoba mi się ta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta wersja piękniejsza.A taka jedna jakaś strasznie czepliwa jest :P Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS