Po sabacie...

14 kwietnia 2013

Jak pewnie większość wie, w sobotę odbył się I Sabat Północny w Szczecinie. Było naprawdę wspaniale. Cieszę się, że mogłem poznać tyle wspaniałych osób. Mam nadzieję, że za rok będzie powtórka. :)

Relację zacznę od pracy, którą wykonałem na konkurs z motylem. Oczywiście wykonana techniką pergaminową.


 

Kolej na kilka fotek z Sabatu.






Oczywiście czym byłby wyjazd bez zakupów. Co prawda skromnie, ale też cieszy :D


No i oby do szybkiego ponownego spotkania :D

5 komentarzy:

  1. Witaj-pięknie tu u Ciebie,a Twoje prace cieszą oczy i serce.Zostanę na dłużej.a wolnej chwili zapraszam w odwiedziny.Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten motyl jest boski. Nie wiem jak to się dzieje, ale nie widzę początku Twojego posta, ten nagłówek z Imagin Artis mi część tekstu zasłania, ale to może tylko u mnie tak jest. Pozdrawiam pozlotowo (dodam że byłam maszyną losującą).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką masz przeglądarkę. U mnie na kompie i na laptopie jest wszystko OK. W pracy też bez problemów, więc nie potrafię określić co jest nie tak.

      Usuń
    2. ja tez tak mam ,nie widzę całości postu-ale najważniejsze że Twoje prace mogę podziwiać

      Usuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS