Wciąż pergaminowo

25 kwietnia 2013

U mnie jeszcze na biurku króluje kalka, a po wczorajszym dniu wiem, że szybko jeszcze tego biurka nie opuści. Tym razem zamówiony był obrazek z okazji narodzin dziecka. Motyw, który już kiedyś robiłem znowu wpadł w me ręce. Format - A4. Fotka robiona w promieniach zachodzącego słońca, ale mam nadzieję, że widać wszystko. :)


Mam nadzieję, że się spodoba. A tym, którzy chcieliby poznać tę technikę przypominam o III Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych, gdzie poprowadzę warsztaty z tej techniki. Szczegóły tutaj.

6 komentarzy:

  1. Dawid, świetna praca, słodziak ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna , słodziutka karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Misterna robota / piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek i jak pięknie wykonany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to piękne...
    zastanawiałam się nad tymi warsztatami ale... ale kolidują niestety z innymi :(
    spóźniłabym się ponad godzinę nad czym baaardzo ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS