Nowe wyzwanie na Kenny K's Krafty Krew i trochę jaj

10 marca 2013

Zacznę od bieżącego wyzwania na blogu Kenny K's Krafty Krew. Temat brzmi "Happy birthday", zatem okazją na stworzenie kartek urodzinowych.
Jak zwykle są też nagrody.

Tradycyjnie 5 digistempli z Kenny K Downloads.


oraz Marianne Design z zestawem stempli i wykrojników.


Koniecznie zobaczcie jaką inspirację przygotowała reszta ekipy DT.

A co u mnie.

Trwa malowanie wydmuszek. Szykuję się do jarmarku i mam nadzieję odrobinę dorobić. Trzymajcie kciuki. :)

A moja pierwsza 16-ka wygląda tak:






7 komentarzy:

  1. No mój drogi, ślicznie Ci idzie malowanie jaj ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, wiele wspaniałych pomysłów i dalszej weny twórczej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne jaja. Natchnąłeś mnie i chyba sobie zrobię na wielkanoc kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jaja! Te z motywami kwiatowymi cudne.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS