Koronki i perełki na blogu Kenny K's Krafty Krew

3 marca 2013

Na dzisiejsze wyzwanie "Lace and pearls" na blogu Kenny K's Krafty Krew miałem okazję użyć jednego z najnowszych stempli ze sklepu Kenny K Downloads - Paige Parasol.

Miła część to nagrody. A w tym tygodniu mozna wygrać:

5 dowolnie wybranych stempli ze sklepu Kenny K Downloads


oraz

stemple o wartości 10$ ze sklepu



A oto moja praca:



Użyłem papierów "Vintage Memories" ze sklepu Studio 75.

Kartkę zgłaszam również na wyzwania:

9 komentarzy:

  1. Fantastyczna :) i bardzo kuszące te nagrody

    OdpowiedzUsuń
  2. A really pretty card, a real touch of oh la la.

    Thanks so much for sharing your lovely work with us at Allsorts this week.

    B x

    I have a little competition running with lots of prizes and it would be wonderful if you joined in, you can check it out here

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko zrobiłeś . czyżbyś miał ochotę przyjechać w lipcu do Wrocka?
    fajnie było by się poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrusiu, ochotę i to jaką :) I mam nadzieję, że się poznamy :)

      Usuń
  4. I love this new Kenny K image and you have picked some gorgeous colours to colour her with. Fantastic card :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is gorgeous, love the colours and the image is fab. Thank you for joining us at Allsorts for our For a Lady challenge this week x

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the pink and brown combo! Great layout and embellies!
    Danielle:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS