Trochę chwalenia się i lift

2 lutego 2013

Dziś zacznę się od pochwalenia się. A czym? Szczęściem w dwóch losowaniach. 

Pierwsze to losowanie jednego z kolaży Cynki. Gdy okazało się, że miałem to szczęście to... zresztą jedna taka wie co się działo. A otrzymany kolaż wygląda tak:



Kolejny fart miałem w candy zorganizowanym w Magicznej Kartce. Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z ich nową kolekcją "Wata cukrowa". Najpierw mnie zamurowało, gdy zobaczyłem wielkość zestawu. Potem pooglądałem i... nie wytrzymałem. Papiery poszły pod nóż i powstał lift do kartki Asicy na bieżące wyzwanie w Magicznej Kartce.



Bo czemu walentynka ma być czerwona :)

Myślę, że to nie będzie ostatnia kartka z tej kolekcji, ale wszystko w swoim czasie.

Kartka wędruje na wyzwania:

14 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęścia w losowaniu :)
    Walentynka czerwona być nie musi, różowa też nie, ale ta jest moim zdaniem trochę zbyt zimna. No chyba że o to chodzi :D Taki troszkę dystans złapany, na ostudzenie emocji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    A walentynka w błękitach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    kolory jak na walentynkę rzeczywiście nietypowe, ale dzięki temu wygląda bardzo oryginalnie i na prawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam, że wcale nie musi... A kartki od Cynki to zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne przeszycia ...szyjesz nadal ręcznie bo tak prościutko ;)
    fajowa walentynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż w rękach... ale może w przyszłym tygodniu to się skończy :D

      Usuń
  6. What a stunning card. I love the color and all little details you have add. Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge. xx Bianca

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful work! Thanks for joining us at Frosted Designs

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej w Candy! :-) zapraszam ponownie :-)

    W karteczce bardzo podoba mi się że jest taka monochromatyczna :-) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu, pozdrawiam Małgosia - DT Magicznej Kartki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful card and love the colour you have chosen. You have paid great attention to all the detailing on this!! Love the flowers.Thanks for joining us at Anything Goes this time and good luck.
    Carol x DT

    OdpowiedzUsuń
  10. I błękitna walentynka może mieć swój urok. Piękny lift.
    Magiczna Kartka dziękuje za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card! I love the non-traditional Valentine colors!

    OdpowiedzUsuń
  12. :) nieczerwona walentynka! :) fajowsko :) dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous! Love the colors used. thanks for joining us at Frosted Designs.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS