Kenny K na ogrągło

17 lutego 2013

Kolejne wyzwanie na blogu Kenny K's Krafty Krew to "Going Round in Circles". Znaczy to tyle, że trzeba użyć kółek i okrągłych dodatków na swojej kartce. 

W tym tygodniu nagrodami są:

stemple z Kenny K Downloads



oraz bon na 20$ z



A moja praca na ten tydzień to kartka ze stempelkiem Elf Queen. Postawiłem na kółka i wyszło mi coś takiego:




Jest bardzo zielono i są przeszycia. Moje pierwsze szycie na maszynie - chyba najgorzej mi nie wyszło? :)

A żeby pochwalić się do końca, oto maszyna którą dostałem:


Ale dziś czekała mnie jeszcze jedna niespodzianka. Na blogu Magicznej Kartki ogłoszono wyniki wyzwania na lift pracy Asicy. Moja kartka została wyróżniona TOP3.


3 komentarze:

  1. ależ pięknie pokolorowany stempel i jak precyzyjnie wycięty. Powodzenia na Łuczniku, nie spuść sobie na nogę, bo będzie bolało :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS