Kiepski dzień... a kończy się dobrze

25 października 2011

Dzisiejszy dzień jest koszmarny.  Ci którzy nie wiedzą to powiem tylko tyle, że mam dość pracy tu gdzie teraz pracuję. Myślałem, że dzisiaj zrobię coś sobie i takiej pewnej .... Na dodatek zaczynam pokasływać, boli mnie głowa, a zwłaszcza gdy tylko się schylę. No, ale żeby nie było to dobre dziś jest to, że otrzymałem przesyłkę z Whimsy Stamps ze stemplami, które wybrałem za wygrany bon w wyzwaniu na blogu Crafts and Me Challenges. A oto one:


Strasznie mi się podobają, a najlepsze, że przesyłka wysłana była 17 października, a dziś jest u mnie. :)

7 komentarzy:

  1. Piękne stępelki :)
    Mam tylko nadzieję że jakieś choróbsko Cię nie rozbierze, tym bardziej chore zatoki, wiem jak to boli niestety.
    Zdrowia i spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  2. Главное что все хорошо закончилось!

    OdpowiedzUsuń
  3. nastepnym razem wez bąbę i idz na pierwsze pietro:)a stepelki faktycznie bardzo fajne...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem coś o paskudnych dniach . Głowa do góry :)
    Stempelki śliczne . Gratuluję wygranej .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie stempelki - zwlaszcza ta anieliczka:)

    Życzę zdrówka i poprawy nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stempelki.Mam nadzieję że ten twój zły stan nie będzie trwał długo bo kto będzie robił tak wspaniałe prace ja nie ty Dawidzie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS