Trochę zaległości

27 kwietnia 2011

Witam poświątecznie.... dawno mnie nie było, więc pora uzupełnić braki.

Zatem po kolei - Targi Agrotravel w Kielcach w dniach 15 - 17 kwietnia. Pojechałem z moim wyrobami reprezentować sołectwo Przelewice, ale niestety ... wyszło mało ciekawie. A dlaczego?? Krótko mówiąc mój organizm troszkę zaszalał i urwał mi się film. Zatem pierwszy dzień promocji zupełnie mi odpadł, gdyż spędziłem go na izbie przyjęć.
W sobotę było lepiej, więc posiedziałem przy stoisku tworząc kartkę techniką pergaminową. Nasze stoisko prezentowało się tak:



Zdjęć mam niewiele, ale stoisko naszego województwa było reprezentowane przez wielu wspaniałych ludzi. Atmosfera była świetna i odwiedziło nas wielu gości.
W niedzielę mieliśmy wyjazd studyjny i mogliśmy podziwiać uroki Kielecczyzny. Odwiedziliśmy Sanktuarium Maryjne  Kałków - Godów, które powstało na wzór Lichenia, ale szczerze mówiąc nie ma tam tej całej komerchy jaka króluje w Licheniu. Kolejny przystanek był w Wąchocku, gdzie poza zwiedzeniem opactwa cystersów odwiedziliśmy pomnik sołtysa. 

Na targi zabrałem ze sobą pisanki zrobione techniką decoupage'u. Oczywiście nie zrobiłem fotek, więc mam tylko zdjęcia tych które mi zostały.




Obecnie mam sezon w pracy i lenia po pracy, więc pewnie rzadziej będzie coś powstawać, ale będę się starał skutecznie z leniem walczyć :)

8 komentarzy:

  1. niezmienne podziwiam Twoje wszechstronne zdolności :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyzwyczajona do tego, że u Ciebie zawsze coś nowego, byłam bardzo zdziwiona, że Cię nie było tak długo.
    Bardzo się cieszę, że już wszystko w porządku i mam nadzieję, że pokonasz lenia bez większych problemów. Pamiętaj, że masz stałych czytelników, którzy z niecierpliwością czekają na kolejne dzieła.
    Na temat prac, że są jak zawsze wspaniałe, to chyba nie muszę się powtarzać :) Cudne jak zawsze i tyle.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ze zdrowiem już w porządku; sam dobrze wiesz, że to jest najcenniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisanki piękne, stoisko świetnie się prezentuje.
    Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście złego diabli nie biorą :P Tylko nigdy więcej takich numerów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pisanki, dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie tylko przeglądam galerię i podziwiam zainteresowania. (:
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS