DT Scrapbooking by Men

11 kwietnia 2011

W zeszłym tygodniu czekał na mnie sympatyczny e-mail od Fleur, która postanowiła założyć blog wyzwaniowy, gdzie w DT byliby sami mężczyźni. Blog nazywa się Scrapbooking by Men. Po tytule widać jaką dziedziną rękodzieła będzie się on zajmował.
Wracając do tematu - w mailu czekało mnie zaproszenia do Design Team. Niewiele myśląc zgodziłem się i teraz wszystkich zapraszam do obserwacji bloga i niedługo do zmierzenia się z pierwszym wyzwaniem :)


A ze spraw bieżących - dziś wróciłem z Freudenberga z wizyty u Joli. Sprawozdanie jutro po obróbce fotek. Dziś tylko krótka zapowiedź prezentu, którym się jutro pochwalę. Ciekawe czy ktoś się domyśli co to ;)


W domu zostanę tylko do czwartku. W czwartek zaraz po pracy wyjazd na III Międzynarodowe Targi Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL w Kielcach w dniach 15 – 17 kwietnia 2011. Będę tam ze swoimi pracami oraz na żywo tworzył będę prace w pergaminie :)

4 komentarze:

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS