Wyzwanie choinkowe

21 grudnia 2010

Jakiś czas temu trafiłem na blog Craftypantki, gdzie od nowego roku będą pojawiać się nowe wyzwania. Na początek dziewczyny ogłosiły zabawę choinkową, w której trzeba zrobić drzewko, ale bez drzewka :)

Postanowiłem troszkę pomęczyć pergamin i zrobiłem coś co ma być podwójną ozdobą zarówno w dzień, ale i wieczorkiem. Oto moja pergaminowa choinka w wersji na dzień....


 ... oraz na wieczór:


Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój lampionik. To moja pierwsza tego typu praca, ale strasznie mi się podoba. Uwierzcie, że zdjęcie nie oddaje uroku świecy w takim lampioniku ;)

Zapraszam wszystkich do zabawy na blogu

19 komentarzy:

  1. Świetna :) super pomysł i bardzo ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Od razu zrobilo sie swiatecznie! Wyglada, ze zajela Ci troche czasu na wykonanie.
    Pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! misterne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. choinka cudna, a jako lampionik wstaw na wyzwanie SP

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ona śliczna :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokoju i radości,
    tylko miłych gości!
    Smacznej Wigilii i całusów moc
    - w tę najpiękniejszą w roku noc!
    Szczęścia kilogramów,
    ze śniegu bałwanów!
    Życzliwych ludzi wokół,
    żadnej łezki w oku,
    Przyjaciół jakich mało.
    Przez życie idźcie śmiało!
    Niech miłość bez ustanku Was dotyka.
    A w Nowym roku szczęście spotyka!

    Z serdecznymi życzeniami Vilemoo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny i romantyczny drzewo! Podoba mi się miękkie i tajemnicze światło!
    Merry Christmas, drodzy David!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lampion:) A przy okazji zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna! szkoda, że pergamin jest dla mnie tajemnicą :(
    ah! ileż bym dała za taki lampion...!

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jest rewelacyjna i taka ozdobna:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna choineczka! Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna choinka. Bardzo , ale to bardzo mnie urzekła, a ta dekoracja cudna !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadkowo znalazlam sie na Twoim blogu i jestem w szoku!tyle pieknych prac robisz,wielkie gratulacje!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wonderful works! greetings from Russia!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS