A co u mnie

14 grudnia 2010

Pewnie zastanawia Was cisza na moim blogu - no cóż, zwolnienie lekarskie się skończyło, więc pora pracować. Po pracy trzeba zająć się przygotowaniami świątecznymi - wiadomo porządki. Jednak to nie tak, że nic się nie robi.

Po zakupach targowych, a dokładniej po zakupie nowych narzędzi do pergaminów wziąłem się za męczenie kalki. Powstają aż 3 prace jednocześnie. Jednak na targach nie kupiłem wszystkiego, więc poprzez sklepik internetowy na Pergaminart.pl zamówiłem jeszcze to:


Co na zdjęciu? Oczywiście długo planowana siateczka do koronek wykonana z cienkiej blaszki no i już wykorzystana i przypięta do podkładki. Ponadto nowe piórko ze stalówką, narzędzie dwuigłowe do perforacji oraz czarny cienkopis (005 - bardzo cieniutki) do kreślenia czarnych elementów na kalce. 
Oczywiście nie minęło kilka dni, a domówiłem coś jeszcze, ale o tym jak dotrze ;)

Druga rzecz, którą się chcę pochwalić to książki, które wygrałem w konkursie jesiennym organizowanym przez portal Makatka.


Obecnie został ogłoszony konkurs zimowy, więc już pracuje nad pracą na konkurs. Tym razem wymagany jest opis powstawania pracy w formie kursiku, więc dłubię i fotografuję ;) Trzymajcie kciuki ;)

6 komentarzy:

  1. Super prezenciki sobie sprawiles ale i wygrales. Powodzenia w nowym wyzwaniu!
    Pozdrawiam slonecznie
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ...niesamowite jest to że zbierasz ciągle nagrody ale należało ci sie

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy fajne , to teraz twórz , rób zdjęcia i chwal się , chwal ! bo masz czym
    pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, gratuluję wygranej i życzę powodzenia w kolejnym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. książek zazdroszczę...
    może bym sie z nich czegoś nauczyła!
    no i jedna, z tego co widzę, jest AGnieszki... zazdroszczę podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS