Chwa...lenia się ciąg dalszy

28 grudnia 2010

Świąteczny miesiąc złapał mnie na zupełnym lenistwie. Potrzebuję aby ktoś dał mi kopniaka w moją mało szlachetną część ciała :D
No, ale za to prezentów ciąg dalszy. Wczoraj odebrałem paczkę. Spojrzałem na nadawcę i zobaczyłem, że jest ona od... Ines. Myślę sobie co ta szalona kobieta znowu wymyśliła, otwieram i widzę czerwony worek z Mikołajem. Ręka do worka i pierwsze co wyciągnąłem to kartka imieninowa - dotarła prawie na czas :) Jutro byłoby strzałem w dziesiątkę ;)
No, ale poza kartką były tam jeszcze przydasie.


To co na fotce to góra papierów przeróżnistych, serwetki z motywami świątecznymi, mini mini kryształki oraz świąteczne gwiazdki ze słomy :)

Ale... właśnie, ale to jeszcze nie koniec. Kiedyś w rozmowie powiedziałem jej, że podoba mi się frywolitka. Że nawet nauczyłem się na czółenku... ale to nie za bardzo lubiana przeze mnie metoda robienia frywolnej koronki. Zatem co było w paczce - igły do frywolitek. Już zacząłem uczyć się z kursu u Middii :)


Mam nadzieję, że to lenistwo opuści mnie jak najszybciej i z Nowym Rokiem wpadnę znowu w wir wyzwań i tworzenia :)

7 komentarzy:

  1. Hyhy, ta Ines ;o) Frywolitka bez zarzutu :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by sie też przydał taki "Mikołaj" :)

    Życzę twórczej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, fryolitki też? A swoją drogą ja też zaczynałam od igieł :D Potem jakoś łatwo poszło z czółenkiem. Jakby co, podeślę Ci trochę frywolnych wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawid, ja jak zwykle pozostawiam wszystko bez komentarza,jutro wysylam Ci dzisiejsza wygrana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzalam tu dzieki konkursowi na blog roku, ale zostaje. Bede tu czestym gosciem. Zapraszam takze do siebie. Pozdrawiam i zycze Szczesliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS