Wystawa dla Madonny

3 maja 2010

Ostatnio powstały trzy nowe prace w technice pergaminowej. Nie mogłem ich do dziś pokazać, bo przygotowane zostały na wystawę dla Madonny zorganizowaną przez portal Pergaminart.pl
Dziś wystawa została opublikowana i zachęcam wszystkich do obejrzenia pięknych prac stworzonych przez użytkowniczki portalu.
Moje prace, które zostały włączone do wystawy:




Co do źródła wzorów to po kolei:
Nr 1 powstał wg wzoru ściągniętego z portalu pergaminart.pl, ale moja skleroza nie pozwala mi sobie przypomnieć autorki...
Nr 2 został opracowany na podstawie grafiki znalezionej w necie
Nr 3 to już na bazie schematu do koronki klockowej


11 komentarzy:

  1. Piękne! Nawet nie prezypuszczałam, że jesteś tak wszechstronnie utalentowany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!
    Mnie najbardziej podoba się ta ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne!!!!Normalnie masz taki talent,że głowa mała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne Bardzo mi sie podobaja Pozdrawiam serdecznie izycze mniej i mniej Pracy żebys miał czas na swoje pasje see ya

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) brawo za swój wkład w wystawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawid Twoje prace sa jedne z tych ktore mnie zachwycily, nie chce mowic powalily. Kto nie pracuje z kalka widzi tylko piekno, nie widzi pracy, nawet nie wie co to za praca.
    Jesli chodzi o moja prace to mamy na forum juz kilka wykonan, pierwsza byla Amalka.Jestem ciekawa, a jakze Twojej wizji. Napewno mnie powalisz! No ale ja nie naleze do "czolowki" wiec Ci pozwalam. ( ha, ha)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko i córko!!!! Jakie to są cuda! Nigdy nie próbowałam tej techniki ale mogę sobie tylko wyobrazić, ile pracy w to włożyłeś. Są przepiękne, najbradziej podoba mi się pierwsza i ostatnia- jest tak niesamowicie misterna - wygląda jakby z koronki...Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!!! Zrobione z wielkim talentem. A ile pracy trzeba w to włożyć to sobie zdaję sprawę bo próbowałam trochę tej techniki, ale ledwo liznęłam.
    Pozdrawiam - Wiki

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS