Kwieciste wyzwanie

21 maja 2010

Dawno nie brałem udziału w żadnym wyzwaniu. Jednak wczoraj zajrzałem na Diabelski Młyn i zauważyłem, że do 23 maja można jeszcze spróbować swych sił w wyzwaniu, którego tematem są kwiaty.
Zatem na szybko powstał projekt (w 100% mój własny), który potem został zrealizowany. Technika wykonania to oczywiście pergaminy. Niestety na fotkach nie potrafię złapać ząbków, które powstają przy wycinaniu. Zatem wstawiam dwie fotki mojej kwiecistej zakładeczki :)



Jakoś na żadnej nie potrafię ukazać uroku tej zakładeczki :( 
Co do materiałów to użyłem kalki o gramaturze 200, złotego tuszu i papieru, który powstał z kawałka tekturki i serwetki papierowej :)


3 komentarze:

  1. ardzo mi sie podoba !!!dla mnie ta technika jest wielką tajemnicą Podziwiam cierpliwoś Ewa DT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna zakładka, świetnie to wygląda że nie widać kalki tylko tło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne śliczne ja chciałbym taka zakładeczke do swoich czytadełek serdecznie pozdrawiam krzysiek

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS