Pergaminy - sprzedaży ciąg dalszy :)

12 maja 2010

Jako, że "Cztery Pory Roku" zostały już sprzedane postanowiłem pokazać jeszcze te kilka prac, które mogę sprzedać. Zacznę od dwóch drobiazgów - kartek. 

Pierwsza z nich pokazana na dwóch fotkach - 10,00 zł plus koszty wysyłki.



Druga kwiatowa - 10,00 zł plus koszty wysyłki


Dalej, to już Wam znane Madonny. Pierwsza Madonna z dzieciątkiem na brązowym kartoniku A4 (troszeczkę tylko węższym) - 40,00 zł plus wysyłka.


Kolejne cztery Madonny po 60,00 zł za sztukę. Każda podklejona na czarnym kartoniku w formacie A4.





Zastanawiam się też nad tą jedną. Jednak kosztowała mnie sporo pracy i ciężko mi ją wycenić. Postawię na los - sprzedam ją gdy ktoś zaproponuje mi "zachęcającą" cenę ;)


Teraz co do kosztów przesyłki to koszt wynosi 5,00 zł (pakowanie i wysyłka listem priorytetowym).

W sprawie zakupu proszę kontaktować się mailowo ;)


3 komentarze:

  1. no prosze ciesze sie że udaje ci sprzedaż serdecznie pozdrawiam kriss

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że udaje Ci się sprzedaż :) Mi jakoś nie wychodzi handlowanie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te obrazki pergamo :) Mnie ostatnio zachwyciła ta technika i mam zamiar niedługo jej spróbować :D Pzdr :*

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS