Świątecznie i mediowo

12 listopada 2019

Dzisiejsza moja inspiracja dla 13 Arts to kartka mediowa, a że coraz bliżej święta to kartka specjalnie na Boże Narodzenie. 

Zdecydowałem się na błękit zimy i skrzący jak mróz brokat. Całość oczywiście ozdobiona kwiatkami z foamiranu, które zrobiłem sobie sam, bo akurat nie posiadałem żadnych pod ręką.








Kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog (użyłem: białe gesso, multipurpose medium, pasta strukturalna, tusz wodny, biała farba z brokatem, biały tusz SPLASH!)

3 komentarze:

  1. A gorgeous card. Wonderful background and focal point. Your flowers and the extra elements, details and textures are lovely.
    Thank you for joining in with our November challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS