Kartka pudełko pop up

15 listopada 2019

Ostatnio częściej zdarza mi się tworzyć, co mnie bardzo cieszy. Kolejne prace powstają praktycznie bez wysiłku, zważając na ponurą aurę za oknem.

Tym razem postanowiłem zrobić kartkę pop up, czyli kartkę pudełko, którą można złożyć na płasko. Już na początek miałem łatwiej, ponieważ bazę kupiłem w sklepie Rzeczy z Papieru. Ominęła mnie więc część w mierzenie, wycinanie i dopasowywanie bazy.

Papiery, które użyłem to kolekcja "Dream Garden" ze Scrap Boys. Pastelowe kolory i elementy do wycinania pozwoliły mi na zrobienie tej pracy.



Zazwyczaj boję się wzorzystych papierów i tutaj też planowałem drugą stronę arkusza z różami, ale w ostatniej chwili odwróciłem papier i wyszło kwieciście. Efekt bardzo mi się podoba.


Na wierzchu oczywiście przestrzenna kompozycja i... motylki. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS