Prace dla 13Arts.

10 października 2018

Trzeba nieco poodkurzać na blogu i pajęczyny posprzątać, bo dawno nic nie pisałem. :D

Dziś pokażę Wam moją wczorajszą inspirację dla 13 Arts i zaraz pod nią pozostałe prace, które powstały w ramach Design Teamu, a których jeszcze nie pokazywałem.

Wczorajszy projekt to layout z fotką mojego kochanego psiaka. Utrzymałem go w brązowej kolorystyce pasującej do papierów z kolekcji "Vintage summer".






Z poprzednich prac, których Wam nie pokazałem był inny scrap, mocno czerwony.


Kolejny layout, w którym wykorzystałem nowe stemple produkcji 13Arts.


Kolejne strony w journalu, w których wykorzystałem proszek do rdzewień.


Kartkę z przepięknym motylem.


Kolejny layout, tym razem w niebieskościach.


Kartka z użycie proszków Shiny powders.


Kolejny layout, ale tym razem bardzo na zielono.


Cyrkowy wpis journal'owy.


Drewniany tag z ważką.


Mocno zardzewiała kartka.




I dopiero teraz widzę jak olbrzymie miałem zaległości. Prace, które Wam pokazałem powstały od czerwca tego roku do chwili obecnej. Mam nadzieję, że końcówkę roku będę miał lepszą niż do tej pory i będę mógł wstawiać wszystko na bieżąco.



1 komentarz:

  1. Good morning, I'm a DT of a french forum : Coffee Scrap. For the june month we are going to put the scrapnen at the honneur. I have selection your beautiful dogs' layout and my friend has choose another layout (layout z rosa). But we are need your autorization and we will like to do an interwiew with you for to do a presentation for our members.
    Thank you,
    Corine

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS