Kolejne CD

21 października 2018

Jest taki moment, że gdy coś zrobimy i nam się spodoba to robimy następną taką rzecz. U mnie tak jest obecnie z płytami. Ostatnia ma już nowego właściciela i muszę zrobić do kompletu dwie kolejne. Postanowiłem więc, zrobić jedną dla siebie. Tak powstała ta, której zdjęcia widzicie poniżej.

Wybrałem kolor zielony, ponieważ skusiło mnie wyzwanie z mchem w Art Piaskownicy





I banerek wyzwania :)




Pracę zgłaszam też na wyzwanie na blogu A Inky Mess - Challenge 24: Anythig mixed media goes

9 komentarzy:

  1. Przepiękna praca,no ja już nie robię mojej do konca itak już wygrałeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu kończ, bo robisz cudne prace, a przecież nic nie wiadomo. W tym chodzi tylko o zabawę i o to co uda się nam zrobić. :) Czekam aż zobaczę Twoją pracę :)

      Usuń
    2. Wiem że chodzi o zabawę i dlatego robię dużo prac bo przy tym świetnie się bawię jednocześnie sprawdzając moje pomysły.Bardzo mi się podoba pomysł z wykorzystaniem starych płyt,lubię wykorzystywać i nadawać nowe życie starym rzeczom,pozdrawiam.

      Usuń
    3. I tak trzymaj Elu :) Ja ostatnio rzadko robię coś na wyzwania, ale tym razem jakoś tak wyszło, że jak tylko zobaczyłem temat to mi się w głowie samo pojawiło co ma być :D

      Usuń
  2. This altered record art you’ve done is very beautiful! You are so incredibly artistic! This piece has a terrific message.

    OdpowiedzUsuń
  3. This altered record you have done is very beautiful! You are so incredibly artistic! This piece has a terrific message.

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красиво получилось! Впечатляет! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i piękna gra kolorów, cudeńko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS