W pastelach

22 listopada 2012

Ostatnio wciągnęło mnie kolorowanie, ale to chyba widać :D Wciąż jednak staram się opanować wkomponowanie stempelka w kartkę. Czasem wychodzi lepiej, a czasem gorzej. Dziś myślę, że wyszło lepiej :)

Kartka wg mapki z Diabelskiego Młyna w pastelowej palecie barw z papierów Asicy. Przy okazji pracy stwierdziłem, że zapas tych papierów ostatnio poważnie mi się zmniejszył. :D 

Wracając do kartki - jest oczywiście z Tildą. Ponownie skorzystałem ze skrzydlatej wersji tego aniołka. Mam nadzieję, że i Wam się kartka spodoba i wybaczcie jakość zdjęć, ale o 16:00 bez lampy ciężko jest mi zrobić lepsze fotki.




Ostatni fotka z lampą, bo chciałem pokazać brokat na skrzydełkach. :)


Wyzwania, na które zgłaszam swoją pracę to:

9 komentarzy:

  1. ŁADNIUTKA JEST... ZAZDROSZCZĘ STEMPELKA...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto, stempelek niestety nie mój. Dostałem odbitki od pewnej dobrej osóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, your card is gorgeous!! love your very pretty design and colouring!
    Thanks so much for joining us at Deep Ocean, Love, Mel. xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie widziałam twoich karteczek , a Tilda jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest świetna :) Tilda wycięta z niesamowitą perfekcją! I piękny kwiat :) Dziękuję serdecznie za zabawę w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS