Ścinkowy tag

24 listopada 2012

Wczorajszy dzień spędziłem na kolorowaniu. Tym razem już nie na sucho. Kredki akwarelowe potraktowałem wodą. Nie wychodzi źle, więc pokolorowałem 6 odbitek.  Jedna z nich trafiła na taga, zrobionego wg kursiku na Scrap-ścinkach. Paski resztkowe papieru z jednej strony postrzępiłem i po przyklejeniu przeszyłem. W kartonie wygrzebałem jeszcze kawałek koronki pozginanej w harmonijkę, która została mi po zrobieniu rozetki. Powstała więc pół-rozetka, która posłużyła za podkład pod kwiatek.





Taga zgłaszam na wyzwanie:

15 komentarzy:

  1. super Dawid a co to za cudowny kwiat sam robiłeś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatek własnej produkcji :) Kilka postów niżej jest link do kursu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your tag is gorgeous! I love the stamp and those added embellies. Thank you for joining us at TTCRD this week.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag jest świetny! A kolorowanie wyszło naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny tag i pięknie pokolorowany stempel - aż mnie zazdrość zżera, bo ja tak nie umiem ;) Dziękujemy za udział w ścinkowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kursik kojarzę ale jednak każdemu to inaczej wychodzi pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowanie - mistrzostwo :) Podoba mi się kolorystyka całego taga :) Świetny pomysł na wykorzystanie połowy rozetki! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Scrap-ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, fajnie wyszlo i super polaczyles wszystkie wymienione wyzwania :D dziekujemy za udzial w wyzwaniu ProjektuWagiCiezkiej i zapraszam na nowe wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę ,że Magnolie na dobre u Ciebie zagościły! Praca piękna ,kwiaet zachwycający (idę zobaczyć kurs). Dziękuję za udział w zabawie Scrap-Ścinek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag i cudowny stempelek!Dziękujemy za udział w wyzwaniu wg. kursu w scrap-ścinkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, wręcz słodziutki tag! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Ścinkowym!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS