Mojo monday 256

30 sierpnia 2012

Dziś z rana pokażę kartkę, która powstała wczoraj. Tym razem powrót do zabawy na blogu Mojo Monday. Jest to już mapka o numerze 256 i można ją było zrobić na okrągło lub na kwadratowo. 

Oto mapka:



A to moja kartka:




Papiery z Lost & Found "My Mind's Eye" oraz ScrapCake "Jasna Strona Życia". Jak zwykle są przeszycia... usłyszałem, że mam świra na ich punkcie :D
Stempelek z Whimsy Stamps autorstwa Kenny'ego K.
Jako dodatek Metalowy kwiatek od Tima Holza - jakoś mi tam pasował...

Kartkę zgłaszam również na wyzwanie na blogu Whimsy Stamps Inspirations Challenges - Challenge 50 - Lots of Layers

12 komentarzy:

  1. Ale fajna, taka z pazurkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powalająca! Ale ciebie chyba nie ruszają takie panny z wielkimi oczkami w wilczej skórze o minie aniołka. Sam stempel uroczy, wszystko jak zawsze wysokiej klasy

    OdpowiedzUsuń
  3. a masz świra? Dawid ruszają cie takie diabełki w anielskie skórze? przyznaj się, a kartka taka w Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna widzę że wróciłeś do kartkowania ;) pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świra to Ty masz ogólnego :) Panny to ja wiem, jakie Ciebie ruszają, a jakie nie :)
    I strasznie się cieszę, że nareszcie coś znowu robisz kreatywnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sensational layering, embellishments and colouring!

    Thank you so much for sharing this totally awesome project with us over at Whimsy.

    xoxox Carly

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS