Kartka wyzwaniowa

27 sierpnia 2012

Trafiłem ostatnio na blog Romantyczny ILS. Znalazłem na nim wyzwanie z mapką, która tak do mnie "przemówiła", że coś musiałem zrobić. Zatem oto kartka na wyzwanie na blogu ILS.



W końcu miałem okazję użyć jeden ze stempli z Whimsy Stamps. Przy okazji wykorzystałem brokat z Wycinanki, który jak się okazało rewelacyjnie nadaje się do lukrowania. :) Co do papieru to brązowy jest z zestawu startowego bo Big Shota. Uwielbiam jak wygląda po wytłoczeniu i przetarciu papierem ściernym. Natomiast reszty papierów nie pamiętam - nie miały etykietek. Obszycia zajęły mi sporo czasu, ale jak zwykle robione były ręcznie. Całość trochę płaska, ale i tak mi się podoba. :)

7 komentarzy:

  1. Ta kartka wygląda tak smacznie :D
    Mysza urocza jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, big shocik ;) ach te tłoczki:), jak zawsze staranna, dopracowana, niezwykle subtelna i radosna
    Beata -Airof

    OdpowiedzUsuń
  3. przesmaczna i piękna karteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karteczka, świetnie pokolorowany stempelek:)
    bardzo dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS