Mały komplet

9 czerwca 2011

Dostałem ostatnio zamówienie na kartkę urodzinową dla dziewczyny, która lubi frezje. Za bardzo nie miałem pomysłu na te kwiatki, ale w końcu przypomniałem sobie o technice pergaminowej. Zatem w ruch poszły kredki akwarelowe i na kalce narysowałem te kwiatki. Wzorowałem się na grafice znalezionej w necie.
Dodatkowym elementem z pergaminu są cyferki wycięte w koronkę.
Żeby jednak był komplet to do kartki dorobiłem kopertę z motywem frezji, również rysowanym kredkami akwarelowymi. Mam nadzieję, że gdy kartka dotrze do solenizantki to się spodoba :)

Jako, że mój komplet pasuje jak ulał do wyzwania Kogel Mogel #3 na Kreatywnym Polu, zatem zgłaszam się do zabawy.




Muszę Wam się też pochwalić, że ułatwiłem sobie dziurkowanie papieru na przeszycia. Zakupiłem sobie w sklepie Scrapki.pl takie małe "ustrojstwo" - Sew Easy, które dziurkuje papier - robi się to łatwo i szybko :) Mam nadzieję, że niedługo będą końcówki do innych ściegów ;)

11 komentarzy:

  1. Piękny komplet! Na pewno spodoba się solenizantce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło, super te koronkowe cyferki... a malować widzę wcale nie musiałeś na kalce bo koperta przecie nie z kalki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło, solenizantka na pewno będzie zachwycona :)
    Beatko - Dawid namalował tę samą frezję i na kopercie i na kalce - kalka jest na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym też piszę Asiu, że wcale nie musiał się kalką podpierać bo równie pięknie wyszła na papierze.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dodam tylko, że kalka była użyta celowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam frezje, kto wie czy to nie moje ukochane kwiaty. Ale tylko z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy za udział w wyzwaniu
    komplecik świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka wyszła,fajne kolorki i bardzo mi się podobają literki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny komplet. Bardzo mi się podobają te cyferki perga. Frezja jak żywa, masz wielkie zdolności .

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS