Drugie podejście z motylem w tle

15 czerwca 2011

Zrobiłem jeszcze raz kartkę na wyzwanie ogłoszone przez Artystyczny blog sklepu HopmArt. Poprzednio nie doczytałem dokładnie wytycznych i przekroczyłem dozwoloną paletę kolorystyczną.Więc kolejna próba :)


Zestaw kolorów tak mi się spodobał, że chyba jednak nie żałuję tej pomyłki, gdyż dzięki temu powstały dwie kartki w tej palecie :)

A teraz coś z pergaminów. Dziś ogłosiliśmy pierwsze wyzwanie na blogu Zrób to!. Zapraszam do wspólnej zabawy wszystkich, którzy lubią technikę pergaminową :)

A oto moja praca do tematu:



15 komentarzy:

  1. Fantastyczny:) A mogę wyciąć dziurkaczem i go podziubać i koniec?:D heheheh

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten motylek,kartka z misiem również cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja!!!! Dzięki za karteczkę z misiem, jesteś super :) A motyl....toż to istne dzieło....ta technika to dla mnie tajemnica. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyl jest wprost powalający...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawid, motyl piękny, ale karteczka z misiem jest cudna i słodka. Moja córcia uwielbia te misie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiek jest rozbrajająco-przesłodki... hmm... jakoś dziwnie brzmi taka wypowiedź w moim wykonaniu... no ale trudno. Taki misiek jest i już :P

    OdpowiedzUsuń
  7. i kartka i motyl śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyl jest przepiękny. A mnie się bardzo podoba kartka z misiem i ta kolorystyka taka stonowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest sliczna i pełna uroku, a motyl jest przepiekny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczka jest bardzo ładna ;) Lubię takie klimaty. A motyl iście bajkowy. Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS