Sposób na pudełko

21 października 2010

W Twórczym Pokoju ogłoszono wyzwanie polegające na daniu nowego życia jakiemuś pudełku. Postanowiłem spróbować swoich sił :)

Na warsztat wziąłem puszkę po słodyczach od Wedla. Wyglądała ona tak:


Jedyny kłopot sprawiły mi tłoczone elementy na wieczku, ale myślę, że nie rzucają się w oczy :) Do dekoracji użyłem najpierw farby akrylowej, potem róży z krepiny, które już Wam pokazywałem oraz odrobinę pergaminków :) A oto efekty:




Mam nadzieję, że Wam się spodoba tak jak mi :)

A z rzeczy przyziemnych - dotarły do mnie kolejne drobiazgi. Tym razem papiery oraz dziurkacz brzegowy, który jak pewnie zauważycie już zdążyłem przetestować :)



3 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu w Twórczym Pokoju :*

    OdpowiedzUsuń
  2. puszka przeobrażona w urocze cudeńko! ślicznie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie, o niebo lepsze życie pudełka. Jest tak urocze i tak śliczne, że chciałabym kiedyś takie dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS