Alterowany pędzel

8 lutego 2019

Mój niedawno zrobiony projekt dla 13 Arts to alterowany pędzel. Przyznaję, że już od dawna chciałem mieć jeden dla siebie, ale plan zakładał zrobienie pędzla mocno zardzewiałego z odrobiną koloru. 
Gdy skończyłem łączyć wszystkie pomalowane na biało elementy okazało się, że praca podoba mi się nawet bez koloru. Podjąłem szybką decyzję o dodaniu tylko niewielkiej ilości pastelowych odcieni błękitu i szarości.

Gotowa praca wygląda tak...








Projekt zgłaszam na wyzwanie na blogu Mixed Media Academy.


6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta praca. Cudowne kolory, wyszło bajecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome project. Love the subtle colors.
    Thank you for entering our challenge this month.
    All the best and hope to see you next time.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwww... This is so gorgeous and I am totally in love with these beautiful colours... Fantastic creation.. xoxoxo
    Thanks so much for sharing your gorgeous creation with us at Mixed Media Academy.

    Love
    Dr Monika Shukla
    DT - Mixed Media Academy

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the colours awesome project
    Thanku for joining us
    DT Sonika agarwal
    Mixed media academy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow gorgeous project!!! It looks stunning !!! Love the colours ,layers and textures ... glad you joined us at Mix Media Academy Challenge !!! Love DT Vidhi Jadeja

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS