Zardzewiała puszka / A rusty can

22 maja 2018

Dziś chcę Wam pokazać możliwości nowego proszku z 13 Arts. Coś co pozwala zardzewić przedmiot bez długiego czekania, a efekt który powstaje jest naprawdę świetny. 
Wybrałem puszkę po groszku. Dołożyłem nieco metalowych elementów. Potem nałożyłem w wybranych miejscach gel medium, posypałem je proszkiem i spryskałem octem. Na drugi dzień dodałem nieco patyny i koloru farbami Vivid Vintage. A efekt możecie ocenić sami. :)

Today I want show you what you can make with new 13 Arts rusty powder. I chosen a can after bean. I added a little metallic elements, in few places I added gel medium which I cover with rust powder and sprinkled with vinegar. Next day I added a patina mist and a little bit color from Vivid Vintage paints.





2 komentarze:

  1. Hej ☺️ Czy można prosić o tutorial z tym efektem rdzy za pomocą tych nowych mediów do efektu rdzy?

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS