Art journal na pomarańczowo z video / Art journal in orange with video

20 marca 2018

Dziś mój journalowy wpis przygotowany dla DT bloga Off the Rails Scrapbooking. Przygotowałem go w temacie marcowego wyzwania: czerń, biel i jeden kolor. Ja wybrałem pomarańczowy. Główny motyw to piękny pomarańczowy motyl wycięty z papieru Magicznej Kartki.


Today I've made my art journal pages for Off the Rails Scrapbooking DT. I prepared this project in march challenge theme: black, white and one color. I chosen orange. The main decoration is a beautiful butterfly which I cutted from Magiczna Kartka papers.







Dla tych, którzy chcą zobaczyć jak powstał ten wpis zamieszczam video.

For those who like watch create process I prepare video.




Projekt zgłaszam na wyzwania w: 

I used: white gesso, black gesso, black acrylic ink, orange water ink, gel medium




4 komentarze:

  1. This is fabulous, love the color choice & that butterfly just pops!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is wonderful! The strong colors and textures are so eye catching. Thank you for joining us in the Mixed Media Monthly challenge! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful journal page! I love the butterfly and the bold colors. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome page! The colors really caught my attention :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS