Manekin

29 stycznia 2018

Mój dzisiejszy projekt to manekin w nieco zardzewiałej kreacji. Pomysł powstał po zrobieniu puszki. Tym razem zajęło mi to kilka dni, ponieważ każda warstwa dla usztywnienia była smarowana najpierw gel medium, a później czarnym gesso. Na koniec dodałem nieco mikrokulek, by nadać więcej nierówności częściom zardzewiałym. Całość wykończyłem shiny powders i kawowymi farbami z serii vivid vintage z 13 arts.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba tak jak mi :)









Dawno nie brałem udziału w wyzwaniach, więc tym razem spróbuję szczęścia w:





15 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca! Zdecydowanie widać czas włożony w jej wykonanie. Podoba mi się zwłaszcza prześwitująca siatka, która dodaje sukni nieco lekkości. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest zdecydowanie co podziwiać! Wyszło pięknie :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna projekt, naprawdę pracy moc ale dla takiego efektu warto było poświęcić te kilka dni. Każdy szczegół jest dopracowany do perfekcji - ja stawiam dopiero pierwsze kroki w steampunku i wiem że uzyskać taki efekt nie jest wcale tak łatwo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepię…na praca! Podziwiam talent i pomysłowość! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca! Pełna wyobraźni i taka...dynamiczna:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzydełka.. AAAAA! Piękna praca :)
    ArtPiaskownica dziękuje za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie obchodzi mnie ile bbbbbbby waż taka suknia, chętnie bym ją założyła. projekt fantastyczny, pewnie kosztował Cię wiele pracy. DT Art Piskownicy-Reniferove

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:) Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!! ale efekt;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS