Coś nowego / Something new

13 lipca 2017

Cześć po dłuższej przerwie.  Pora wrócić do pisania, bo zaniedbałem nieco blog.

Na dziś projekt stworzony z nowych kolekcji 13 arts. Ciężko było wybrać, ponieważ pojawiły się naraz 3 pełne kolekcje i wszystkie są piękne. Do tego 7 nowych farb akrylowych. 

Postanowiłem zrobić LO w zieleni i turkusu.

Hello after a longer time. It's time back to write blog.

For today project, which I made with new things from 13 arts. It was hard to choose, because it's three beautiful collection and all are beautiful. And it's seven new acrylic paints too.

I decided make a scrapbooking page in green and turquoise color.




Uściski,

Hugs,

Dawid

1 komentarz:

  1. Cieszy mnie bardzo, że tutaj dzisiaj trafiłam. Jest co oglądać i podziwiać!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS