Pudełko / The box

16 października 2016

W tym miesiącu na blogu Essów-floresów wyzwanie miesięczne  pod hasłem "W kolorach jesieni", jednak tym razem chodzi o alterowanie przedmiotów. Ja wybrałem pudełko plastikowe po kapsułkach do prania i za pomocą mieszanki mediów z 13arts pokryłem je czymś na podobieństwo tynku. Reszta to już dekoracja i kolorowanie mediami. :)

Thin month challenge theme on Essy-floresy blog is "In autumn colors", but this time we altered a things. I chose old plastic box after washing detergent and with mix a 13arts media I covered all box something like a plaster. Last step was a decoration and coloring with mists. :)




1 komentarz:

  1. Какие краски....настоящие осенние...очень красиво и вдохновенно!!!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS