Notes

2 marca 2015

Ostatnio dostałem zlecenie. Miał być notes, ale postarzana i ze starymi kartkami. Nie zostało mi nic innego jak zaparzyć miednicę herbaty, wziąć papier i postarzać. Po 5 dniach wszystko było gotowe. Wybrałem szycie ściegiem koptyjskim. Robiłem to pierwszy raz od czasu warsztatów u Wolfann i nie byłem pewien czy dobrze zrobiłem przyjmując ten projekt. Nie byłem po prostu pewien czy pamiętam jak to się szyje. Jednak nie było źle i szycie poszło gładko.

Pozostało ozdobienie okładki. Jako, że notes miał trafić do miłośnika roślin to wybór padł na papiery z kolekcji Primy  "Time Travelers Memories". 

Szycie zostawiłem na wierzchu, bo uważam że wygląda ładnie i szkoda je chować. Kilka kartek dodatkowo zyskało ozdoby ze stempli.

Narożki wzmocniłem metalowymi wykończeniami z Retro Kraft Shop-u.






5 komentarzy:

  1. Papiery Primy rewelacyjnie sprawdzają się w notesach - wyszedł super. I ten ścieg koptyjski - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oniemiałam. Wszystko mi się podoba - i okładka, i szycie, i herbaciany papier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale cudo! Dopracowane w szczegółach, super! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS