Wspomnienie ciepłych dni

7 lutego 2015

Dziś rozpoczyna się kolejne wyzwanie na blogu Studia 75. Tym razem zadanie polega na stworzeniu LO wg mapki stworzonej przez Anię Kaczmarek. 

Ja do swojego layout'a wybrałem papiery z kolekcji 'Sunshine Love', które chyba najbardziej pasowały mi do zdjęcia. Praca wyszła mi dość prosta, ale przyznam się, że to chyba jedna z tych, z których jestem bardzo zadowolony. Zresztą oceńcie sami :)




Zapraszam Was do udziału w naszej zabawie. Nawet, jeśli LO jest dla Was czymś nowym to praca z mapką będzie początkiem nowej przygody. Tylko ostrzegam - na jednym LO się nie kończy. ;)



2 komentarze:

  1. Super LO, kolory ze zdjęcia świetnie komponują się z resztą! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ze wybrałeś te papiery .. świetnie oddają klimat zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS