Świątecznie i mediowo

9 grudnia 2014

Moja kolejna inspiracja na blogu Studia 75 to zarazem ostatnia kartka świąteczna w tym roku... w każdym bądź razie taką mam nadzieję. :)
Postanowiłem w końcu spróbować zrobić nieco zmediowaną kartkę. W głowie założenie było nieco inne, ale jak to zazwyczaj bywa, wyszło zupełnie inaczej. Jednak efekt końcowy uważam za zadowalający. :)

Ze względu na pogodę postanowiłem też nieco poćwiczyć fotki z doświetlaniem. Jak na uzycie jednej lampki nocnej to myślę, że wyszło nie najgorzej. Jarzeniówka o długości światła dziennego chyba dała radę. Jakby tak postawić dwie... ale to temat na przyszłość. ;)

Ale nie będę dłużej się rozpisywał... oto kartka.




2 komentarze:

  1. Szczerze pisząc, po obejrzeniu Twoich prac, z wrażenia - zatkało mnie na dłuższą chwilę! Początkowo chyba dlatego, że wykonane zostały przez mężczyznę... Jednak nade wszystko zachwycił mnie artyzm i profesjonalizm wykonania! Nie mogę wyjść z podziwu! Szczerze gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS