Pierwszy chainmaille

3 listopada 2014

Miesiąc temu robiąc zakupy drobiazgów na projekt WOŚP-owy w Jolinka.pl  wpadł mi w oko zestaw do wykonania bransoletki techniką chainmaille. Nie zastanawiałem się chyba w ogóle tylko postanowiłem kupić i spróbować. Okazało się, że łączenie pojedynczych ogniwek to bardziej mozolna praca niż wydaje się na początku. Jednak z efektu jestem bardzo zadowolony.




Jeśli jesteście ciekawi techniki i chcecie spróbować swych sił to koniecznie zajrzyjcie na blog Krzyśka. Ja przez niego już myślę o kolejnym drobiazgu, ale to już jak zdobędę odpowiednie ogniwka. :)

2 komentarze:

  1. Super wyszło - jestem pod wrażeniem - moja pierwsza nie była taka dobra :D
    zapraszam po kolejny zestaw - tym razem bransoletka "bizantyjska"
    a wkrótce - kółeczka w wolnej sprzedaży - na razie kilka rozmiarów ale się uzupełni asortyment - zapraszam
    Pozdrawiam
    Krzysiek - z Chainmaille.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie jest tak trudno gdy ma się gotowy kursik krok po kroku :)

      Usuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS