Urlop z koralikami

10 lipca 2014

W tym roku pakując się na urlopowy wypoczynek postanowiłem zabrać ze sobą małe pudełeczko z koralikami. Postanowienie mam takie, że będę  odpoczywał i robił różności. Wczorajszy dzień minął przyjemnie i powstały pierwsze rzeczy.

Na początek pokażę Wam pierścionek, który wyplotłem wg schematu udostępnionego przez Ewę Kovacs. Jej biżuteria zawsze mnie zachwycała i kiedy mogę (czyli gdy czas i zapas materiałów pozwala) próbuję stworzyć coś wg jej schematów.
Pierścionek z kolekcji o nazwie Rizolo powstał z koralików Rizo Jet Marea oraz Toho Round Silver Lined Lt Topaz w rozmiarach 11 i 8, Opaque Jet w rozmiarach 11 i 8, Opaque Frosted Jet w rozmiarze 15 oraz Trans Rainbow Frosted Dark Topaz w rozmiarze 15. A efekt ich wymieszania oceńcie sami.




Wyplatanie było bardzo przyjemne i myślę, że jeszcze coś powstanie wg tego schematu. :)

1 komentarz:

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS