Kolczyki

23 stycznia 2014

Miałem tych kolczyków nie pokazywać do weekendu, ale jednak udało się zrobić fotki takie w miarę. Jeśli w sobotę wyjdą lepsze to je podmienię.

Wracając do kolczyków, dawno nie miałem w ręku sznurków sutaszowych. Ostatnio jednak trafiłem na kurs szycia kolczyków przygotowany przez Ewę Matuszewską. Chciałem wziąć udział w jej zabawie "Szyję z Eva Sutasz", jednak brak taśmy cyrkoniowej mi na to nie pozwolił. Kolczyki mimo wszystko powstały i jestem z nich bardzo zadowolony. Chyba jeszcze tak dobrze szycie tych sznureczków mi nie wyszło.







PS. Wymieniłem fotki, więc mam nadzieję, że będzie lepiej :)

4 komentarze:

  1. Witam !!
    Kolczyki wyszły świetnie !!!
    Ładnie się prezentują.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka, super wykonanie ! Trafiłam do Pana na Bloga właśnie poprzez stronkę Pani Evy Sutasz ;)
    Moim ukochanym kolorem jest niebieski i wszystkie jego odcienie. Techniką sutasz zajmuję się od niedawna więc jestem w fazie raczkowania. Zapraszam do mnie na bloga, chętnie przyjmę ocenę moich prac. Pozdrawiam serdecznie.
    Oto mój blog :
    http://catherine-lovely-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj myślałam o sutaszu. Nie żeby coś robić... ale wpadły mi w ręce moje zalegające w czeluściach szuflad sznurki :)
    Fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS