Eksplodująca choinka

15 grudnia 2013

Jakiś czas temu zostałem zaproszony do zrobienia projektu do magazynu Magiczny Czas przygotowanego przez Studio 75. Wtedy to powstał pomysł na mój pierwszy exploding box. Tylko, że ten mój box miał być nieco inny, miał być świąteczny. Niewiele mysląc wziąłem się do pracy i tak powstała choinka.

Zrobiona jest w całości z papierów z kolekcji "Przy kominku", a ozdobiona elementami tekturowymi z Wycinanki.






A cały magazyn możecie zobaczyć klikając na okładkę :)

http://www.joomag.com/magazine/magiczny-czas-inspiracje-12-2013/0100342001385735932

4 komentarze:

  1. Ta choinka jest REWELACYJNA! Powaliła mnie na kolana. Szacunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wyrazy UZNANIA! Fenomenalna choinka! jestem pełna podziwu dla perfekcji wykonania- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  3. Your exploding "Christmas Tree " is just so eye catching. & unusual . I think it a great idea. x

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS