Warsztatowo

19 czerwca 2013

Ostatnio mało mnie widać. Jednym z powodów jest praca, drugim ogród, ale nie tylko. Moja nieobecność spowodowana jest również pewnym projektem, który realizowałem ostatnio. Właściwie dwoma projektami. Były to dwa odrębne projekty, w ramach których prowadziłem warsztaty z różnych dziedzin rękodzieła. Pierwszy cykl odbył się w kwietniu i obejmował technikę pergaminową, decoupage oraz zabawę z papierem podczas tworzenia grubasków. Kwietniowe spotkania realizowane były pod nazwą "Wiosenne ogrodowe inspiracje" i odbywały się w Ogrodzie Dendrologicznym w Przelewicach.







Kolejny cykl warsztatów zakończył się właśnie dzisiaj. Pod nazwą "Letnie ogrodowe inspiracje" uczyłem jak wypleść bransoletkę koralikową, zrobiliśmy kartki na różne okazje oraz zdecoupage'owaliśmy pudełka na herbatę. 







Muszę się przyznać, że zainteresowanie przerosło moje oczekiwania. Zabawa była przednia, ludzie niesamowicie kreatywni. Mam nadzieję, że uda mi się zorganizować niedługo kolejne warsztaty. :)

1 komentarz:

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS